Ännu en avslappnad dag! I förmiddags kollade jag på några avsnitt QI på Netflix innan jag började göra mig iordning för dagen. 
Runt tolv gav jag mig iväg till Tesco för att handla lite mer mat än vad jag gjorde igår. Jag gick loss i fruktavdelningen så nu har jag snacks så det räcker och blir över!

På väg ut!


Matchade sockarna snyggt med skorna.


Dagens outfit, som en sann bloggare: topp - George, kofta - H&M, scarf - ??? H&M? Ullared?, byxor - Bik Bok, skor - Primark, strumpor - Accesorize.


Lök, päron, clementiner, paprika, kiwi, bananer, skinka och mer naturell yoghurt. Jag är så taggad på all frukt!

Jag lagade middag direkt när jag kom hem, det blev kyckling igen med salladslök och vitlök. Jag åt framför QI och resten av kvällen har jag spelat Sims och skypat med Robin!

Jag är ganska trött på utseendet jag alltid lyckas få på mina simmar, så jag försökte utmana mig själv med olika teman och försöööökte att inte hålla mig till samma ansiktsform hela tiden....


Azur. Mest lik min vanlig sim-typ.


Nike. Snygg näsa, resten gillar jag inte så mycket tyvärr.


Ciel. Min favorit. Gillar hennes markerade käkar och edgy look.

Långt inlägg, hoppas ni orkade läsa!

Mat, Netflix, QI, Shopping, Sims 3, Styling, Tesco,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej