Hej!

I söndags kom Maria hem från Sverige igen, jag hämtade henne vid bussen inne i stan strax efter 22 på kvällen och sen när vi kom hem så satt vi och catchade upp i några timmar. Ganska skönt att ha sin bästis tillbaka.

Igår åkte vi in till stan igen för att betala hyra och sen kolla lite kläder. Vi gick till Primark och H&M, på Primark blev jag inte så imponerad men H&M levererade enormt. Jag ville ha ungefär ALLT, men fick nöja mig med 3 plagg.

Här är lite bilder från igår, bilder på kläderna från H&M kommer senare!


Efter omställningen till sommartid så känns mitt rum sååå ljust!


OOTD: Halsduk - Gina Tricot, Skinnjacka - Gatto (köpt i Ullared), Tröja - H&M, Kofta - H&M, Byxor - Bik Bok, Skor - Primark.


Den här t-shirten fick följa med hem från Primark. Annat jag köpte där var lakan och en ljusslinga.


Kvällen spenderades med choklad och vin framför Sims, helt perfekt kväll!
Salta Mandlar är min absoluta favoritchoklad, vilket Maria kom ihåg, så hon köpte med den från Sverige i present till mig!
 
Idag har också varit en bra dag hittills. EXOs första musikvideo till titellåten Call Me Baby från senaste albumet Exodus släpptes inatt! Så ja, den har jag lyssnat/kollat på på repeat hela dagen. K-pop gör mig så glad!
 
 
Exo, Glad, Primark, Shopping, Vin,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej