Hej igen bloggen, nu är det dags, nu ska jag börja blogga igen.

Jag flyttade till Brighton den 17e januari tillsammans med min bästis Maria och här ska vi bo till slutet av juni. Vi pluggar vår sista termin på Internationella Språkprogrammet och är här för att skriva våra C-uppsatser. Jag läser även två kursen på distans, Litteratur och Genus och Historia: Medeltida Samhällen.

Vi är panka och skoltrötta men försöker hitta mening med livet i träning och lite godis ibland!

 
Just nu sitter jag och skriver en hemtenta om The Yellow Wallpaper i genuskursen, jag har inte kommit särskilt långt och måste vara klar 22.55 (23.55 svensk tid) så det är dags att lägga på ett kol.
Jag har ganska många hemtentor och andra skrivuppgifter att lämna in under de närmaste veckorna, vilket är jobbigt. Jag är verkligen inte uppsats-typen, jag skriver mycket hellre salstentor alla dagar. Men I can do this! Får försöka upprätthålla en positiv attityd så SKA det gå!

Vi hörs imorgon efter att jag och Maria har varit ute och sprungit (!).

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej