Vill tillägga till förra inlägget att det var väldigt roligt att skapa Ciel i Sims. Trodde att hon skulle bli ganska tråkig för att grundansiktet jag startade med var så otroligt trist.
 
Här är före och efter:
 
Miss Boring Bitchface
 

Ciel från sidan.
 
Bilderna är tagna innan jag bytte kläderna. Och ja, jag har fotat datorskärmen istället för att ta screen shots....
 
Jag skapade även en man som heter Kylar. Jag ska använda honom och kvinnorna i en egen version av Dårhus-utmaningen. Egentligen så har jag väl ändrat/tagit bort nästan alla regler, det enda jag har kvar är att jag bara får styra en av simmarna (Kylar) och att alla har egenskapen "galen". Alla mina har även egenskapen "flörtig". Mina är också tillåtna att skaffa barn, det är liksom del i min plan... Vill inkorporera någon form av Perfect Genetics-utmaning också, tycker det är så kul!
 I övrigt följer jag inte Dårhus-reglerna alls så jag får se vad det blir av det hela!
 
Tröttnar jag på utmaningen så kommer jag nog bara börja styra kvinnorna också och spela som vanligt.
 

Kylar är blågrön, ganska plain och har orange hår. Han ser ut som han gör för att liva upp tillvaron och PG-utmaningen lite!

Gaming, Sims, Sims 3, Utmaning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej