Godkväll!
 
Idag har varit en rätt bra dag. Jag har nämligen, med fars hjälp, lyckats realisera en garderobsidé jag har haft i evigheter. Innan har jag bara haft olika byråar till mina kläder utan möjlighet att hänga upp dem = skrynkelkalas. Anledningen till att jag aldrig haft en garderob är för att jag har snedtak i mitt rum och bara ca 1,5 meter vägg i full takhöjd. 
Men efter införskaffande av två lägre byråar, en pinne och en hylla så har jag nu typ en garderob! Så lycklig! Ska försöka hinna fota imorgon när det är ljust.
 
Annars har jag knappt orkat lyfta på rumpan idag, så det har blivit lite youtube och bloggläsande. Hann också handla lite på Coop med far. I bilen på vägen dit pratade vi om träning och vi har bestämt att vi ska börja gå på yoga tillsammans! Om min kära pappa nu har tid vill säga...
Förutom yoga med far så har jag börjat på gymmet igen efter alldeles för långt uppehåll... Det är dags att faktiskt utnyttja det där medlemskapet! Så imorgon ska jag och Maria till Actic innan terminsintroduktionen i skolan som är senare på eftermiddagen. Jag hoppas på blod, svett och tårar! Fast kanske typ vatten, liite svett och sen choklad istället...
 
Skulle inte tackat nej till att träna i denna utstyrsel:
 
 
 
 Jag skrev förresten aldrig hemtentan idag, jag låste mig helt och bestämde att jag lika gärna kan skriva den vid omtenta-tillfället. Ingen idé att sitta och krysta fram någon skit när orden inte vill!
 
Natti natti bloggis!
garderob,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej