Då vart man klar på gymmet minsann! Dock mådde Maria inte så bra imorse så jag fick träna ensam. Inte lika roligt, men det känns behagligt i kroppen nu efteråt i alla fall.Jag är rätt otaggad på att åka till skolan och ha Allmän grammatik nu, hade vart trevligare att åka hem till soffan och säsong två av The World God Only Knows. Eller nya säsongen av Hataraku Maou-sama! (The Devil is a Part-timer!), dock släpps den först i mars, hehe...Min pojkvän, Robin, hade tydligen hittat någon ny anime igår också, som han trodde jag skulle gilla. Minns inte vad den hette men vi ska nog börja kolla i helgen när jag är ledig. Fast vi har flera avsnitt kvar av Date a Live så man kanske borde kolla klart den först!Nu ska jag äta upp min banan och dricka upp mitt kaffe innan det bär av mot tåget!Ha en fin dag.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej