Idag är det torsdag, det betyder jobb 14-22 i Mölndal. Jag har nyss gått upp och fixat lite frukost, fil med päron och müsli och en kopp kaffe, yaaaaassss så najs. 
Nu ska jag strax börja sminka mig lite och kolla på The Sim Supply på youtube under tiden. Åker till jobbet runt 12.30.

Imorgon blir det förresten en annorlunda jobbdag! Inte 13-21 som en vanlig fredag utan jag ska på ett event 9-16 istället. Jag har fått hänga på min chef och hjälpt till att hålla i olika event under hösten och det är rätt kul! I alla fall skönt att få lite ombyte från körningen. Så imorgon ska jag och någon som heter Tobias (han jobbar på en annan del av MatHem så vi har aldrig träffats) till IKEA i Bäckebol och hålla ett event för personalen. Eventen går ut på att presentera MatHem, svara på frågor om matshopping online och göra folk intresserade med rabattkoder. Jag själv är mest intresserad av att vi kommer få gratis lunch.

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej