Idag har jag hängt i personalmatsalen på IKEA Bäckebol hela dagen. Eventet var kul och personalen var sjukt trevliga! Det bästa var, precis som jag skrev igår, att vi fick gratis lunch. Oooohhhhyeeeaaaahhhh. Jag åt lax med bovete och sojabönor.

Efter jobbet åkte jag in till centrum och var sjukt hemlig inför Hampus födelsedagskalas imorgon. Det kändes bra att hitta rakt in i centrala Göteborg utan gps och utan att få panik i trafiken. Till och med en landsbygdsbo kan tillslut vänja sig vid stan.

När jag kom hem satte jag och Robin oss vid datorn och beställde hem bokhyllor från Ikea, vi insåg i söndags att bokhyllor inte får plats i min bil och jag har inte heller några takräcken... Så det fick bli hemkörning istället.

På tal om något helt annat! Här är bättre bilder på vårt kök:

Vid första anblick - fint, städat, välkomnande:


Vänd dig om - kaos, förstörelse, fasa:


Godnatt!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej