Dagen efter att mina föräldrar åkt hem var det dags för nästa gäst, min pojkvän Robin! Han bodde hos oss i fem dagar, sjätte till tolfte april.

Första avtiviteten blev en promenad till Tesco coh sen gick vi hem och lagade köttfärssås, visade Robin hur man kan göra god mat trots trytande ekonomi (ALL the cabbage! ALL the carrots!). Lite vin gjorde allt ännu trevligare.

Solig förmiddag i Hove Park. Bae tittar på intressanta stenar.

Bae och bae.

Körsbärsträd i full blom och klarblå himmel, bra dag helt enkelt!

Nästa dag var vi och shoppade. Jag köpte mitt livs första byxdress på H&M.

  
Promenad hem längs med vattnet.

Portland Road i solnedgången.

   
Instagrambilder från sista dagen.

Vi förtjänar inget mindre än en guldram! (den kostade bara £2 på Asda men ändå....)
Vi matchade förresten på de här bilderna, Robin hade en navyblå t-shirt med vita elefanter på och jag hade en vit tröja med navyblå giraffer! Elefanterna är från Primark och Girafferna från H&M.

Tack för fem mysiga dagar, snugglebum!
 
 
 
 
Brighton, Glad, Hove park, Kärlek, Livet, Mysigt, Pojkvän, West Pier,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej