Andra till femte april var mamma och pappa på besök här i Brighton.

Fina mamma med nytt paraply i The Royal Gardens (icke fotogenisk pappa i bakgrunden). Här skulle vi just gå in på Brighton Museum.

Fikapaus dag två efter besök på The Royal Pavillion och en promenad ut på Brighton Pier.

Strandpromenad i solnedgången.


Jag hade tänkt att det skulle bli ett långt bildinlägg från mammas och pappas semester, men jag tog visst nästan inga bilder! Det var i alla fall mysigt att ha mina föräldrar här och turista runt lite i stan. Vi fikade och åt mycket och bara umgicks.

Båda tyckte mycket om Brighton men tyckte att det var lite trångt och mycket folk ibland så de verkade faktiskt tycka bättre om lugna Hove där jag och Maria bor. Ska jag vara ärlig så känner jag lite samma, det är kul att vara inne i centrum ett tag men sen är det alltid skönt att komma hem till lugnet på vår lilla gata.
 

 
 
 
 
Brighton, Brighton Museum, Glad, Royal Gardens, Royal Pavillion, Semester, Strand, föräldrar,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej